Interesse in onze school?

Heeft u interesse in onze school of wilt u uw kind aanmelden voor Basisschool Neel? Dat kan vanaf de 3e verjaardag van uw kind. Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen contact met u op. (Let op! Dit is geen formele inschrijving!) U kunt zich ook telefonisch aanmelden voor een oriënterend gesprek. Het telefoonnummer is 0475 32 23 72. De gesprekken kunnen plaatsvinden onder schooltijd, zodat u de school ook “in bedrijf” ziet. Op uw verzoek kan het gesprek ook na schooltijd plaatsvinden.

Overigens: Basisschool Neel heeft te maken met meer aanmeldingen dan de school (gebouwelijk) aan kan. Daarom heeft de school aannamebeleid vastgesteld, waarin is vastgelegd welke kinderen er aangemeld kunnen worden als leerling van de school. Voor meer informatie zie het document “Aannamebeleid” (https://www.bs-neel.nl/documenten).

Houdt u er overigens rekening mee dat kinderen pas mogen starten op school de dag nadat ze 4 jaar geworden zijn?

• Aanmelden